سامانه مدیریت مراکز درمانی کیمیا آفیس چیست؟

سامانه کیمیا آفیس به آدرس https://kimiaoffice.ir طراحی و توسعه داده شده توسط شرکت تحلیل اندیش کیمیا در راستای طرح حذف دفترچه های بیمه، نسخه نویسی الکترونیک تامین اجتماعی و بیمه سلامت و پرونده الکترونیک سلامت، جهت ارائه خدمت به مراکز درمانی شامل درمانگاه ها، کلینیک ها و مطب های پزشکان  می باشد.

این سامانه دارای تاییدیه فنی نرم افزار از سازمان فناوری اطلاعات ایران، گواهی ثبت نرم افزار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گواهی ثبت برند از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، تاییدیه نسخه نویسی از سازمان بیمه سلامت ایران، تاییدیه نسخه نویسی از سازمان تامین اجتماعی، گواهینامه تبادل اطلاعات با پرونده الکترونیک سلامت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد.

در ادامه شما رو با برخی از این امکانات و ماژول های سایت آشنا می  کنیم.

معرفی پنل ها و خدمات کیمیا آفیس


سامانه کیمیا آفیس در زمینه مدیریتی پزشکی سیستم و ماژول های حرفه ای و تخصصی ارائه داده است که شامل:

1. سیستم مدیریت کلینیک و مطب

این سیستم در شاخه های مختلف پزشکی و مراکز درمانی که شامل: روانشناسی، ارتوپدی، بیمارستان های دولتی وغیر دولتی ، دندانپزشکی و بسیاری از رشته های مختلف پزشکی و حتی پزشک های متخصص و فوق تخصص، پزشک های خانواده، پزشک قلب و عروق، طب سنتی و خلاصه برای هر شخصی که در زمینه های پزشکی تخصص داره و یا مطب داره میتواند با استفاده از سیستم مدیریت کلینیک و مطب بهترین خدمات را به درمانجو و بیمارانش ارائه بدهد.

خب بریم کاربردها و امکانات این سیستم رو بهتون معرفی کنم.

امکانات

  • ارائه نسخه نویسی آنلاین:
    (به راحتی و در کمترین زمان ممکن میتوانید نسخه بیمار خود را ثبت کنید و پس از ارسال به سازمان های بیمه گر، به موبایل بیمار خود نیز ارسال کنید.)
  • مدیریت مالی و حسابداری:
    (امکان دریافت  گزارش مالی  به صورت ماهانه  و بدون اشتباه در محاسبات)

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک کیمیا آفیس

  • مدیریت پرسنل:
    (امکان تعریف منشی، پرسنل، کارکنان و دکتر مطب و ارائه سطح دسترسی خاص به آنها در نرم افزار)
  • مدیریت نوبت دهی:
    (امکان رزرو نوبت در هر ساعت شبانه روز، ارسال پیامک برای پیگیری نوبت به بیمار، امکان اتصال مستقیم به درگاه بانکی، مدیریت آسان پذیرش و جلوگیری از ازدحام بیماران و …)
  • مدیریت اسناد پزشکی:
    (بایگانی الکترونیک اسناد پزشکی، دسترسی سریع و راحت پزشک به پرونده بیمار، امکان حذف پرونده های قدیمی، امکان ارائه گزارشات اطلاعاتی در کمترین زمان ممکن، بهره مند بودن از امنیت کامل)

 

2. سیستم پرونده الکترونیک سلامت


در این سیستم ما قابلیت ثبت اطلاعات سلامت بیمار مورد نظر را به همراه آپلود و بایگانی مدارک پزشکی قرار داده ایم که شامل (نتایج آزمایشات، معاینات، نسخه های بیمار، ارائه فرم پرسشنامه به بیمار و …) است. تمامی این موارد را ما در مقاله پرونده الکترونیک سلامت به طور کامل برای شما توضیح داده ایم.

 

پنل تولید محتوا کیمیا آفیس

3. پنل مدیریت محتوا


تولید محتوا یکی از بهترین راه های ارتباطی پزشکان با بیماران و رشد کسب کار در دنیای دیجیتال هست.
شما با تولید محتوا در زمینه تخصص خود علاوه بر رشد کسب کارتان در گوگل و جذب درمانجو به درمانگاه یا کلینک خود می توانید اخبار و بیماری های شایع روز دنیا و انواع بیماری ها را منتشر کنیبد و به مراجعه کنندگان خود از طریق پیامک ارسال کنید.
برای  آموزش کامل و نحوه استفاده از این پنل می توانید مقاله سیستم مدیریت محتوا کیمیا آفیس را مطالعه نمایید.

 

 

4. سیستم مدیریت اسناد پزشکی


یکی از بزرگترین مشکلات پزشکان و کلینک ها، بایگانی کردن اسناد پزشکی می باشد. ما توانسته ایم با ارائه این سیستم الکترونیک از فرآیند دستی و کاغذی بودن اسناد، مفقود شدن، خراب شدن اسناد در اثر عوامل محیطی و …. جلوگیری کنیم. پنل مدیریت اسناد پزشکی کیمیا آفیس از مزایا و امکانات بسیار زیادی برخوردار هست که در مقاله سیستم مدیریت اسناد پزشکی برای شما به طور کامل شرح داده ایم.

5. نسخه نویسی الکترونیک


ما در مجموعه کیمیا آفیس سعی کرده ایم که تمامی مشکلات موجود در زمینه های پزشکی را رفع نماییم که پنل نسخه نویسی الکترونیک یکی از بهترین امکانات و پایان تمام مشکلات پزشکان در خصوص نسخه نویسی بیمار هست. برای آشنایی بیشتر با این سیستم پیشنهاد می کنم که مقاله نسخه نویسی الکترونیک را مطالعه نمایید.

6. پنل پرسشنامه سلامت


شما با استفاده از پنل پرسشنامه سلامت کیمیا آفیس می توانید در کمترین زمان ممکن اطلاعات لازم از بیماران ومراجعه کنندگان خود را دریافت کنید. همچنین این پنل برای تمامی مطب های پزشکی ، روانشناسی، متخصصین تغذیه و …. کاربرد دارد.
برای جزئیات بیشتر و نحوه کار با این پنل پیشنهاد میکنم حتما مقاله طراحی و ثبت پرسشنامه در پرونده بیمار را مطالعه فرمایید.



پنل پرسشنامه سلامت کیمیا آفیس


7. سیستم مشاوره آنلاین


برای سهولت کار پزشکان و مراکز درمانی، کیمیا آفیس توانسته است که با ارائه این پنل دیگر نیازی به حضور بیمار در مطب ها و بیمارستان های نیست که این امر باعث بالا رفتن کیفیت مدیریت مجموعه شما می شود.
سیستم مشاوره آنلاین کیمیا آفیس دارای بخش ها و امکانات مختلفی هست که ما در مقاله سیستم مشاوره غیر حضوری بصورت ویدیو برای شما توضیح داده ایم.

8. سیستم نظام ارجاع


قبل از اینکه درباره این سیستم بهتون توضیح بدم پیشنهاد می کنم حتما مقاله نظام ارجاع چیست؟ را مطالعه کنید.
خب ما در سامانه کیمیا آفیس این سیستم رو برای تمامی بیمه شدگان سلامت شهری و روستایی که درهنگام مراجعه به پزشک متخصص دارای مشکلات پیچیده ای هستند حل کرده ایم.
شما می توانید بعد از مراجعه بیمار به پزشک خانواده یا عمومی فقط با ارائه یک شناسه الکترونیک به راحتی شخص درمانجو را به  پزشک متخصص مورد نظر ارجاع دهید.

 

خب تا اینجای مقاله ما بصورت خلاصه توانسته ایم بخشی از خدمات پرقدرت سامانه کیمیا آفیس را به شما معرفی نماییم. شما می توانید برای دریافت پنل سامانه کیمیا آفیس و دریافت راهنمایی به
صفحه ثبت نام مراجعه نمایید.
 گروه نرم افزاری شرکت کیمیا بصورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشد.

 

جهت اطلاعات بیشتر روی لوگو زیر کلیک نمایید:

https://kimiaoffice.ir

در صورت نیاز به دمو محصولات یا توضیحات تکمیلی، فرم زیر را تکمیل نمایید.

درخواست پشتیبانی با تکمیل فرم زیر:
این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید