مدیریت درخواست های انبار و اقلام مصرفی

در بسیاری از موسسات و مراکزی که کالاهایی جهت مصرف مجموعه خودشان در انبار نگهداری و مدیریت میکنند، دچار مشکلاتی از جمله مصرف بهینه، جلوگیری از اسراف، مدیریت مصرفی بخش های مجموعه و پرسنل، تاییدیه درخواست از انبار توسط مدیر یا مدیر عامل، تاییدیه واحد مالی جهت خرید کالا و تکمیل لوازم ضروری، گردش کالا و… هستند. در سامانه کیمیا ریپورت سعی کردیم تا ماژولی جهت مدیریت درخواست های انبار طراحی کنیم تا تمامی چالش ها و مشکلات در خصوص مصرف کالا ها را بر طرف سازیم.

جهت مدیریت دقیق و مرحله به مرحله درخواست های اقلام از انبار توسط بخش ها یا سایر واحد های مرکز، این بخش طراحی شده که با ثبت درخواست از طرف مدیر بخش یا واحد اداری شروع و پس از تایید لیست اقلام به شرح زیر، درخواست در پنل انبار قابل بررسی و تحویل به درخواست دهنده می باشد:

الف) درخواست ها پس از ثبت توسط مدیر عامل تک به تک بررسی می شوند و در صورت تایید مدیر عامل به انبار ارجاع داده می شود. مدیر انبار در صورت موجود بودن کالا، تعداد تحویل شده به درخواست دهنده را ثبت و گزارش بسته می شود.

ب) درخواست از طرف خود انبار جهت خرید صادر می شود که به تایید واحد مالی رسیده و پس از آن، مدیر عامل تایید و به پنل کارپرداز جهت خرید ارجاع داده می شود. پس از خرید کالاها توسط انبار تایید میشوند.

در این سیستم آیتم مدت استفاده کالا به روز مشخص میشود که قابلیت سهمیه بندی مصرفی پرسنل یا بخش را دارد و درصورت درخواست بیش از اندازه کالا از انبار، سیستم درخواست های بعدی را مسدود میکند و به همکار اجازه درخواست مجدد نمی دهد.

جهت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به دمو محصولات یا توضیحات تکمیلی، فرم زیر را تکمیل نمایید.

درخواست پشتیبانی با تکمیل فرم زیر:
این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید