نرم افزار مدیریت گزارشات

سیستم مدیریت گزارشات در مراکز، شرکت ها و مجموعه های مختلف کار کرد متفاوتی دارد، سیستم مدیریت گزارشات مجموعه کیمیا شامل مدیریت مراکز سالمندان و مراکز توان بخشی نیز می شود.

• مدیریت مراکز سالمندان:

سیستم مدیریت گزارشات مراکز سالمندان جهت مدیریت و گزارشگیری دقیق و یکپارچه سازی خدمات ارائه شده است که این خدمات شامل لوازم مصرفی مراکز نگهداری سالمندان، مدیریت پرونده سالمندان، مدیریت پرسنل مرکز، مدیریت گزارشات و خدمات ارائه شده به سالمندان، مدیریت اقلام مصرفی، مدیریت هزینه ها و امور مالی هست که استفاده از این ماژول ها به شرح می باشد که توسط مجموعه کیمیا طراحی و تولید شده است:

ثبت اطلاعات پایه:

جهت ثبت و مدیریت گزارشات، خدمات و اقلام مصرفی ابتدا باید اطلاعات پایه در سامانه درج شود، که این اطلاعات پایه شامل لیست داروها، خدمات، اقلام مصرفی، بیماری ها، بخش ها و اتاق های مورد استفاده در مرکز می باشد.

همانطور که در تصویرها مشاهده می کنید شما امکان حذف و ویرایش برای اطلاعات پایه نیز دارید تا اگر این اطلاعات زمانی منسوخ و یا نیاز به ویرایش داشته باشند، شما به راحتی بتوانید تغییرات را اعمال کنید.

همچنین جهت ثبت مشخصات سالمندان و تهیه پرونده آنها باید فرمی وجود داشته باشد که اطلاعات آنها ثبت شود، طبق تصویر زیر فرمی طراحی کردیم که مشخصات آنها ثبت می گردد.

برای تفکیک سالمندان از یکدیگر براساس مشخصاتشان نیاز به فرمی داریم که بتوانیم آنها را بر اساس اطلاعاتشان طبقه بندی و تفکیک کنیم، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ما فرمی طراحی کردیم که شما می توانید به راحتی این اطلاعات را از هم تفکیک کنید.

ثبت گزارشات:

در قدم اول برای ثبت گزارشات توسط پرسنله مربوطه اطلاعات کلی گزارش گرفته می شود و سپس با فشردن دکمه ثبت همانند تصویر زیر، گزارش ایجاد و آماده ثبت نیز می شود.

در قدم بعدی می توانید یک یا چندین سالمند را برای گزارش ثبت شده انتخاب نمایید، که ثبت اطلاعات چندین سالمند بطور همزمان در این قسمت یک مزیت محسوب می شود.

همچنین امکان جست و جو بر اساس نام نیز وجود دارد، همینطور می توان با کلیک بر روی اسم سالمند، تصویر وی را مشاهده کرد، سپس می توان همانند تصویر خدمات انجام شده برای سالمندان انتخاب شده را تعریف کرد، خدماتی که دارای هزینه هستند، می توان مبلغ آن را از قسمت اطلاعات تعریف کرد و در هنگام ثبت هر خدمت، سیستم بطور خودکار هزینه را در نظر خواهد گرفت.

در نهایت طبق تصویر زیر، سیستم گزارش کلی را ارائه می دهد که می توان ویرایش یا تایید نهایی کرد، با تایید نهایی موارد ثبت شده در پرونده سالمندان قرار خواهد گرفت.

گزارش گیری موارد ثبت شده:

برا ی گزارش گیری موارد ثبت شده همانند تصویر زیر میتوانید بر اساس فیلترهای موجود( خدمات مورد نظر، اقلام، بازه زمانی یا سالمندان) اطلاعات را به دقیق ترین شکل ممکن بررسی نمایید.

· مدیریت مراکز توان بخشی:

در کشور ما مجموعه های زیادی در حوزه توانبخشی مشغول فعالیت و ارائه خدمات هستند، یکی از چالشهای مهم برخی از مراکز نگهداری شبانه روزی و توانبخشی از جمله مراکز ترک اعتیاد و … نداشتن یک سامانه مناسب و استاندارد جهت انجام امور اداری و همچنین مدیریت و نظارت بر فرایندهای مختلف در این مجموعه ها است.

سیستم مدیریت مراکز توانبخشی همانند سیستم مدیریت مراکز سالمندان نیز هست که از چند بخش محوری و اساسی تشکیل شده است.

استفاده از این سیستم مدیریت در مراکز توانبخشی و نگهداری شبانه روزی  مزایای زیر را برای شما خواهد داشت که شامل:

1) بهره گیری از یک سیستم داشبورد مدیریتی قدرتمند و انعطاف پذیر با قابلیت تنظیمات متعدد

2) ایجاد دسترسی های متنوع و دارا بودن فیلترهای کاربردی جهت جستجو و مدیریت داده ها

3) امکان گزارش گیری و ایجاد نمودار برای تحلیل آمارها و پایش داده های موجود

4) صرفه جویی در زمان و جلوگیری از اتلاف هزینه های متعدد از جمله نیروی انسانی، مصرف کاغذ و …

5) تسهیل ارتباطات درون سازمانی، حذف بروکراسی و افزایش کیفیت عملکرد نیروی انسانی

6) بهبود ارائه خدمات به مراجعین و افزایش رضایتمندی مددجو

7) دریافت پشتیبانی دائمی 24 ساعته

به طور کلی این سیستم مدیریت، می تواند تمامی انتظارات شما را در زمینه مدیریت و نظارت بر قسمتهای مختلف یک مجموعه توانبخشی  و نگهداری شبانه روزی برآورده کند.

            

در صورت نیاز به دمو محصولات یا توضیحات تکمیلی، فرم زیر را تکمیل نمایید.

درخواست پشتیبانی با تکمیل فرم زیر:
این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید