سیستم مدیریتی کیمیا ریپورت

کیمیاریپورت دارای سیستم هایی مانند مدیریت مراکز، شرکت ها، موسسات و ادارات دولتی و خصوص شامل پنج نسخه (نرم افزار مدیریت مراکز توانبخشی و نگهداری شبانه روزی مددجویان، مدیریت مراکز نیکوکاری، مدیریت شرکت ها و موسسات ساختمان سازی و راه سازی، سیستم مدیریت محتوا و سیستم میز خدمت الکترونیک می باشد).

کیمیا ریپورت دارای ماژول های مدیریت پرسنل و مرخصی ها، مکاتبات اداری و اندیکاتور، ماژول گزارشات پرسنل و وظایف انجام شده، مدیریت مشتریان، ارباب رجوع و جلسات، درخواست های انبار و   لوازم مصرفی و ماژول فرم ساز می باشد.

سیستم مدیریت مراکز

سیستم مدیریت مراکز برای پیگیری فعالیت های انجام شده توسط کیمیا ریپورت طراحی شده است که شامل ماژول های از قبیل:

 مدیریت گزارشات به روش سنتی (کاغذی) با چالش ها زیادی روبه رو هست، از جمله مواجه شدن با حجم عظیمی از گزارشات بخش های مختلف می تواند منجر به افزایش زمان پردازش، افزایش هزینه های مدیریت و افزایش مصرف کاغذ و همچنین کیفیت نظارت بر بخش های مختلف را کاهش می دهد.

سیستم مديريت گزارشات برای کسانی مانند مدیران مراکز تماس، سردبیران و مدیران شرکت ها، اقدامی کلیدی است تا بتوانیم گزارشات را ساماندهی و بررسی کنیم و از طرفی استفاده از این سیستم باعث سهولت دسترسی به گزارشات می شود که اگر هر زمان نیاز به بررسی مجدد آنها داشتیم ، این کار به سهولت و در کمترین زمان انجام شود و همچنین این ماژول قابلیت آمار گیری و نمودار گیری را دارد که به شما در مدیریت گزارشات و بررسی آنها بسیار می تواند کمک کند.

برای  مديريت جلسات سیستمی ایجاد کردیم که خلاصه و نتایج جلسات ، نقطه نظرات و همچنین ارتباطات بین جلسات را می تواند ترکیب و ثبت ‌کند و استفاده از ماژول های مدیریت جلسات ما به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که جلسات و رویدادهای شما واقعاً با اهداف استراتژیک و چشم انداز سازمانی هماهنگ هستند و همچنین باعث جلوگیری از اتلاف وقت می شود.

برای بررسی و نظارت بر عملکرد پرسنل بدون استفاده از هیچ سیستمی بسیار کار را مشکل ساز می کند بخصوص اگر تعداد پرسنل در یک مجموعه زیاد باشد، زیرا برای هر عضو از پرسنل وظایفی تعریف شده است که بررسی و نظارت بر اینها بدون استفاده از هیچ سیستمی بسیار مشکل است.

بررسی و نظارت بر عملکرد پرسنل که شامل قراردادها و جايگاه شغلي و به همراه تعيين سطح دسترسي جهت استفاده از امکانات سامانه و همچنین مديريت مرخصي پرسنل و قابليت گزارشگيري بر اساس جمع مرخصي، تعداد اولاد، وضعيت همکاري، نوع قرارداد و… که توسط مدير امور اداري مديريت انجام می شود، از امکاناتی هست که سیستم ما در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با استفاده از این سیستم به راحتی نظارت بر عملکرد پرسنل داشته باشید.

  • مکاتبات اداري:

اگر بخواهیم مدیریت مکاتبات اداری را به روش سنتی (کاغذی) انجام دهیم با چالش ها زیادی روبه رو هستیم، مواجه شدن با حجم عظیمی از مکاتبات اداری می تواند منجر به افزایش زمان پردازش، افزایش هزینه های مدیریت و نظارت برای سازمان ها و کیفیت خدمات ناکارآمد شود، چالش های عمده ای که در رسیدگی به این حجم عظیم مکاتبات با آن مواجه است عبارتند از: مکاتبات گم شده، مشکل در جستجوی مکاتبات، افزایش زمان برای پرداختن به مدیریت مکاتبات و در خواست ها و در نهایت باعث پایین آمدن کیفیت مدیریتی می شود.

 سیستم ما در جهت افزایش سرعت و دقت کار، جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینه ها کمک شایانی کرده، همچنین ارسال نامه در این سیستم به سادگی قابل انجام است و به دلیل ویرایشگر حرفه ای آن می توان بدون خارج شدن از برنامه و در محیط سیستم شروع به نوشتن کرد و از تمام امکانات نگارش و ویرایش متن استفاده کرد که همه این امکانات باعث کاهش اتلاف وقت، هزینه و بالا رفتن کیفیت مدیریتی نیز می شود.

  • درخواست های انبار:

سیستم ما به انبارها کمک می کند تا خطر انباشته شدن اجناس انبارها، تمام شدن اجناس انبارها، سفارشات معلق و از دست دادن فروش به دلیل نارضایتی مشتری را از بین ببرند، این به طور چشمگیری بهره وری انبار را بهبود می بخشد و دقت موجودی را به 99.8٪ افزایش می دهد.

این به تقویت روابط با مشتری، کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش کارایی انبار و توزیع کمک می کند، با توجه به طراحی ماژولار، این سیستم را می توان به راحتی برای مشتریان مختلف بر اساس نیاز آنها سفارشی سازی کرد، یک سرمایه گذاری هوشمند است که فوراً دقت را در عملیات انبار افزایش می دهد و این منافع مالی بلند مدت را به همراه دارد.

  • مديريت مددجويان:

در مراکز توان بخشی مشارکت ها و کمک های مردمی نقش مهمی دارند، به همین جهت مدیریت مشارکت های مدد جویان  جزء وظایف ضروری مدیریت این مراکز می باشد که اگر گزارشات مربوط به مددجویان به درستی بررسی و ثبت نگردد باعث ایجاد مشکلاتی برای مددجویان می شود که در این سیستم ما پنلی وجود دارد جهت مدیریت مشارکت ها که از طریق آن می توان جهت دریافت گزارش و مدیریت مشارکت ها از این قسمت نیز استفاده کرد.

به طور کلی این سیستم مدیریتی، می تواند تمامی انتظارات شما را در زمینه مدیریت و نظارت بر قسمتهای مختلف یک مجموعه مدیریتی و توانبخشی ونگهداری شبانه روزی برآورده کند.

جهت اطلاعات بیشتر روی لوگو زیر کلیک نمایید:

 https://kimiareport.ir

در صورت نیاز به دمو محصولات یا توضیحات تکمیلی، فرم زیر را تکمیل نمایید.

درخواست پشتیبانی با تکمیل فرم زیر:
این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید