نرم افزار مدیریت وظایف

مدیر یا رهبر هر سازمان‌ و شرکتی مسئولیت‌های زیادی دارد که نحوه تصمیم گیری در انجام آن‌ها خیلی تاثیر گذار است. حجم عمده‌ای از تصمیمات به موضوعات مهمی ارتباط دارد که عامل شکست یا پیروزی محسوب می‌شود. نرم افزار مدیریت وظایف کیمیا می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها کمک کند و استرس ناشی از آن‌ها را کاهش دهد. استفاده از این نرم افزار باعث رشد تجارت و افزایش بهره‌وری می‌شود. یکپارچگی اطلاعات ثبت شده در این سیستم عملکرد کارکنان را بهبود می‌بخشد. البته احتمالا در هنگام نصب آن با مقاومت کارکنان مواجه می‌شوید. از این رو در ادامه مزایا، ویژگی‌ها و امکانات این نرم افزار را بیان می کنیم تا بتوانید با این واکنش‌ها مقابله کنید و علت انتخاب خود را بیان کنید.

personnelManagement

معرفی نرم افزار مدیریت وظایف کیمیا

در سازمان یا شرکت فعالیت‌هایی توسط کارکنان و پرسنل انجام می‌شود که باید امورات آن‌ها مدیریت شود. با این حال به منظور مدیریت دقیق و مرحله‌ای کارهای انجام شده به سیستمی نیاز است. در نرم افزار مدیریت وظایف کارکنان، اطلاعات بر اساس عنوان، تاریخ، مشتری و همکار ثبت می‌شوند تا گزارشگیری به راحتی صورت گیرد. مشخصات پرسنل و دسترسی آن‌ها توسط مدیر در سیستم وارد می‌شوند. با استفاده از این نرم افزار می‌توان برای مدیریت وظایف گزارشات ماهانه، هفتگی و روزانه تهیه کرد. علاوه بر این امکان انجام این کار بر اساس تاریخ شروع و پایان گزارش، مشتریان، پیوست فایل نیز وجود دارد. مدیر با توجه به کلیه گزارشات ثبت شده در سیستم می‌تواند نمودارگیری و گزارشگیری را انجام دهد. در این نمودارها داده‌های مهمی نظیر پیشرفت کارها، میزان فعالیت، خدمات ارائه شده و … برای مدیریت وظایف و فعالیت‌های انجام شده نمایش داده می‌شود.

امکانات نرم افزار مدیریت وظایف سازمانی کیمیا

در نرم افزار مدیریت وظایف امکان بررسی کارهای انجام شده با نمودارهای تحلیلی مختلف وجود دارد. گزارشگیری را می‌توان در سطح‌های متنوعی به صورت‌های نموداری یا جدولی انجام داد. همچنین قابلیت ارجاع کارها در سطوح سازمانی به چند نفر و با زمانبندی‌های متفاوت فراهم شده است. به علاوه پیشرفت کارهای انجام شده را می‌توان مشاهده کرد و برای آن‌ها پیگیری ثبت کرد. فعالیت‌های روزانه در قالب گزارش کار وارد می‌شوند و تقویم کاری نیز منطبق با روزهای کاری قابل تنظیم است. همچنین کارها را می‌توان بر روی تقویم نظارت کرد.

ویژگی‌های سیستم مدیریت وظایف کیمیا

با دانلود نرم افزار مدیریت وظایف می‌توان به ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن دسترسی داشت. از قابلیت‌های رایج آن می‌توان به مدیریت وظایف پیشرفته اشاره کرد. با این سیستم قادر خواهید بود وظایف را ایجاد و تعیین کنید و سپس بر اساس اولویت به فکر پیگیری کارها باشید. ارتباطات تیم‌ها به صورت متمرکز وجود دارد به طوری که اعلان و پیام‌های به روز را دریافت می‌کنند. در این صورت می‌توانند در حین همکاری با هم دیگر بحث کنند و نظر دهند.

مزایای نرم افزار مدیریت وظایف و فعالیت ها

استفاده از نرم افزار مدیریت وظایف کیمیا این امکان را می‌دهد تا فعالیت سازمان به صورت متمرکز جمع‌آوری شود. این کار احتمال از بین رفتن اطلاعات را پایین می‌آورد و کار تیم را بهبود می‌بخشد. از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به نظارت راحت‌تر بر عملکرد کارکنان اشاره کرد. در این صورت برای ارزیابی افراد اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می‌توانید به نقاط ضعف و قوت آن‌ها پی ببرید. اولویت بندی وظایف از دیگر مزایای این سیستم است که باعث انجام کارها طبق زمان‌بندی معین شده می‌شود. نرم افزار این امکان را به کارکنان می‌دهد که با مشاهده لیست وظایف خود آن‌ها را به بهترین روش اولویت بندی کنند. در این حالت هیچ کاری با تأخیر انجام نخواهد شد و وظایف با توجه به مهلت مقرر رسیدگی می‌شوند.

تعهدات و خدمات ما

همانطور که می‌دانید نرم افزار مدیریت وظایف سازمانی کیمیا کار مدیران و رهبران هر تیمی را برای تصمیم‌گیری راحت می‌کند. رسیدن به اهداف ایده آل هر سازمان نیازمند برنامه ریزی و زمانبندی وظایف برای کارکنان است که با نصب نرم‌افزار دستیابی به آن میسر است. علاوه بر ارائه این سیستم به شما عزیزان، ما خدمات پشتیبانی نظیر عیب‌یابی سریع را ارائه می‌دهیم. همچنین امکان آموزش و سفارشی سازی نرم افزار نیز وجود دارد که در صورت داشتن هرگونه سوالی درباره محصول می‌توانید با کارشناسان تماس بگیرید . متخصصان شرکت نرم افزاری کیمیا توسعه دهندگان و تحلیلگرانی قوی هستند. پس برای داشتن سیستمی مناسب با انتظارات و بودجه خود کافیست از بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

 

در صورت نیاز به دمو محصولات یا توضیحات تکمیلی، فرم زیر را تکمیل نمایید.

درخواست پشتیبانی با تکمیل فرم زیر:
این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید